Příliš levný
plyn smrdí.

S námi má každý stejnou sazbu za odebranou kilowatthodinu. Žádné laciné sliby, které se pak na faktuře rozplynou.

Příliš levný plyn smrdí.

Stejná sazba po celé ČR.

Na celém území ČR máme stejnou sazbu za odebranou jednotku.
Podle místa odběru se mění jen poplatek za plynovodnou síť.

Moje Yello.

Ceník za dodávku plynu
pro domácnosti.

Yello Gas

Yello Joule

Plyn, který lze použít k vytápění i na vaření. Vaše spotřeba určuje cenovou hladinu.

  • elektronická faktura zdarma nebo papírová faktura za 10 Kč.
  • žádné aktivační poplatky.
  • samoobslužný portál Moje Yello.
Vysoký tarif

Pásmo (do 63 000 kWh)

1 699,00 Kč bez DPH
2 055,79 Kč s DPH

Vysoký tarif

Měsíčně

90,00 Kč bez DPH
108,90 Kč s DPH

Ceny jsou uvedeny bez daně z plynu (ke dni vydání ceníku jsou domácnosti od této daně osvobozeny). U papírového vyúčtování je navýšena cena stálého měsíčního platu o 10 Kč bez DPH. Zákazník dále uhradí regulovanou cenu za související službu v plynárenství ve výši dle účinného cenového rozhodnutí ERÚ. Ceník je platný od 1. 1. 2024.

Doporučte nás.

Doporučte Yello
a získejte 500 Kč.

Chci bonus

Časté otázky

Chcete se dozvědět více o společnosti Yello a našich produktech? Zajímá Vás, jak se můžete stát naším zákazníkem, nebo máte otázku ohledně své stávající smlouvy? Odpovědi na tyto a další dotazy naleznete zde anebo v kompletním seznamu častých otázek.

Kompletní seznam častých otázek

Mám zájem odebírat od Yello energie, co všechno musím udělat a doložit?

Napište na yello@yello.cz a my se Vám ozveme. Nejjednodušší je rovnou k e-mailu přiložit smlouvu s Vaším stávajícím dodavatelem a poslední roční vyúčtování. Na základě těchto dokumentů Vám připravíme návrh smlouvy s Yello. Pokud bychom potřebovali ještě nějaké další podklady, dáme Vám vědět. Na dalších krocích se poté domluvíme telefonicky nebo e-mailem.

Můžete si také nechat vypracovat nezávaznou kalkulaci zde, stačí přiložit vyúčtování nebo smlouvu. Zároveň je možné se s námi spojit i přes kontaktní formulář.

Jak dlouho trvá přechod k novému dodavateli?

Možné zahájení dodávek od Yello Vám rádi pomůžeme určit, stačí nám zaslat aktuální smlouvu či dodatek ke smlouvě s Vaším stávajícím dodavatelem. Výpověď stávajícímu dodavateli vyřídíme za Vás na základě Vámi podepsané plné moci.

Smlouva na dobu určitou má pevně stanovené datum obnovení. Proto je nutné dodržet výpovědní lhůtu, která je ve smlouvě. Smlouvu v případě doby určité je potřeba vypovědět nejpozději 20 dnů před výročím.

Pokud máte smlouvu na dobu neurčitou, výpovědní lhůta je tři měsíce. Lhůta výpovědi začíná běžet 1. den následujícího měsíce od data doručení výpovědi. To znamená, že přechod k Yello může trvat necelé 4 měsíce.

Kdy a jak dostanu informace, že jsem u Yello?

Informace o zahájení dodávky si můžete ověřit na Vašem portálu Moje Yello.

Do měsíce od zahájení dodávky Vám zašleme na korespondenční adresu akceptační dopis s potvrzeným datem zahájení dodávek a informacemi k úhradě záloh.

Z čeho se skládají ceny energie?

Co ovlivníte výběrem dobré energie od Yello?.

Dodavatel stanovuje:

  • Cenu energií za kilowatthodinu (kWh).
  • Stálý měsíční poplatek za odběrné místo.


Co neovlivníte výběrem dobré energie od Yello?

  • Distribuční poplatky (cena za distribuci elektřiny/plynu, poplatek za příkon hlavního jističe, měsíční plat za přistavenou kapacitu plynu).
  • Ostatní regulované poplatky (činnost operátora trhu, podpora elektřiny z podporovaných zdrojů energie).

Ceny těchto souvisejících služeb stanovuje Energetický regulační úřad, stát zase určuje výši DPH a daně z elektřiny. Tyto ceny a daně jsou tak stejně vysoké pro každého zákazníka bez ohledu na jeho dodavatele.

Kompletní seznam častých otázek