Zahájil jsem dodávku elektřiny/plynu, jak zadám odečet na webu?

Připravte si prosím EAN/EIC kód odběrného místa. Toto číslo najdete na jakékoliv faktuře od jakéhokoliv dodavatele, která se vztahuje k Vašemu odběrnému místu. Můžete ho dohledat také přímo ve smlouvě s dodavatelem (osmnáctimístný EAN kód začíná vždy 859182400_______ , šestnáctimístný EIC kód začíná vždy 27ZG_______ ).

Při odečtu stavu měřidla ověříte, zda je daný elektroměr/plynoměr opravdu Váš, podle čísla elektroměru/plynoměru. To najdete na každém vyúčtování.

Elektřina: Vysoký tarif (denní proud) na měřidle může být označen jako VT nebo T1. Nízký tarif (noční proud) může být označen jako NT nebo T2.

Plyn: Hodnoty na měřidle jsou v m3.

Hodnoty zapisujte bez desetinných míst.

Vyplňte prosím také identifikační údaje zákazníka pro správné přiřazení odečtu. Jméno a příjmení nebo název firmy, e-mailovou adresu a datum narození nebo IČO.

Datum odečtu musí být vždy shodné s termínem zahájení dodávek u Yello. Tento termín jsme Vám poslali e-mailem nebo v SMS, případně v dopise.

Zvolte typ odečtu „Jsem nový zákazník“.

Samoodečet je nutné hlásit nejpozději do dvou pracovních dnů od zahájení dodávek. Váš odečet následně předáme provozovateli distribuční sítě ke schválení. Pokud nám nenahlásíte odečet včas, nemusí být distributorem akceptován.

Po vyplnění údajů klikněte na tlačítko „Odeslat požadavek“. Všechny potřebné informace budou bleskem u nás. Děkujeme!

Ukončil jsem dodávky elektřiny/plynu u Yello, jak zadám odečet na webu?

Připravte si prosím EAN/EIC kód odběrného místa. Toto číslo najdete na jakékoliv faktuře od jakéhokoliv dodavatele, která se vztahuje k Vašemu odběrnému místu. Ve Vašem případě na faktuře od Yello. Můžete ho také dohledat přímo ve smlouvě s Yello, případně s jiným dodavatelem (osmnáctimístný EAN kód začíná vždy 859182400_______, šestnáctimístný EIC kód začíná vždy 27ZG_______ ).

Při odečtu stavu měřidla ověříte, zda je daný elektroměr/plynoměr opravdu Váš, podle čísla elektroměru/plynoměru. To najdete na každém vyúčtování.

Elektřina: Vysoký tarif (denní proud) na měřidle může být označen jako VT nebo T1. Nízký tarif (noční proud) může být označen jako NT nebo T2.

Plyn: Hodnoty na měřidle jsou v m3.

Hodnoty zapisujte bez desetinných míst.

Vyplňte prosím také identifikační údaje zákazníka pro správné přiřazení odečtu. Jméno a příjmení nebo název firmy, e-mailovou adresu a datum narození nebo IČO.

Datum odečtu musí být vždy shodné s termínem ukončení dodávek od Yello. Tento termín jsme Vám poslali e-mailem nebo v dopise, případně Vám ho také sdělí Váš nový dodavatel.

Zvolte typ odečtu „Jsem zákazníkem Yello – odcházím“.

Samoodečet je nutné hlásit nejpozději do dvou pracovních dnů od ukončení dodávek. Váš odečet následně předáme provozovateli distribuční sítě ke schválení. Pokud nám nenahlásíte odečet včas, nemusí být distributorem akceptován.

Po vyplnění údajů klikněte na tlačítko „Odeslat požadavek“. Všechny potřebné informace budou bleskem u nás. Děkujeme!

Jak nahlásím kontrolní odečet elektroměru/plynoměru?

Připravte si prosím EAN/EIC kód odběrného místa. Toto číslo najdete na jakékoliv faktuře Yello, která se vztahuje k Vašemu odběrnému místu. Můžete ho také dohledat přímo ve smlouvě s Yello (osmnáctimístný EAN kód začíná vždy 859182400, šestnáctimístný EIC kód začíná vždy 27ZG_______ ). Při odečtu stavu měřidla ověříte, zda je daný elektroměr/plynoměr opravdu Váš, podle čísla elektroměru/plynoměru. To najdete na každém vyúčtování.

Elektřina: Vysoký tarif (denní proud) na měřidle může být označen jako VT nebo T1. Nízký tarif (noční proud) může být označen jako NT nebo T2. 

Plyn: Hodnoty na měřidle jsou v m3.

Hodnoty zapisujte bez desetinných míst.

Vyplňte prosím také identifikační údaje zákazníka pro správné přiřazení odečtu. Jméno a příjmení nebo název firmy, e-mailovou adresu a datum narození nebo IČO.

Datum odečtu vyplňte podle skutečného termínu, kdy odečet provádíte. Ideální je hlásit poslední nebo první den v měsíci.

Zvolte typ odečtu „Jsem zákazníkem Yello – kontrolní odečet“.

Po vyplnění údajů klikněte na tlačítko „Odeslat požadavek“. Všechny potřebné informace budou bleskem u nás. Děkujeme!

Jak nahlásím odečet k mimořádnému vyúčtování elektřiny/plynu?

Připravte si prosím EAN/EIC kód odběrného místa. Toto číslo najdete na jakékoliv faktuře Yello, která se vztahuje k Vašemu odběrnému místu. Můžete ho také dohledat přímo ve smlouvě s Yello (osmnáctimístný EAN kód začíná vždy 859182400, šestnáctimístný EIC kód začíná vždy 27ZG_______ ).

Při odečtu stavu měřidla ověříte, zda je daný elektroměr/plynoměr opravdu váš, podle čísla elektroměru/plynoměru. To najdete na každém vyúčtování.

Elektřina: Vysoký tarif (denní proud) na měřidle může být označen jako VT nebo T1. Nízký tarif (noční proud) může být označen jako NT nebo T2. 

Plyn: Hodnoty na měřidle jsou v m3.

Hodnoty zapisujte bez desetinných míst.

Vyplňte prosím také identifikační údaje zákazníka pro správné přiřazení odečtu. Jméno a příjmení nebo název firmy, e-mailovou adresu a datum narození nebo IČO.

Zvolte typ odečtu „Jsem zákazníkem Yello – mimořádná faktura k 31. 12.“ a odešlete údaje.

Samoodečet nahlaste nejlépe 31. 12., nejpozději však do 5. 1. Váš odečet následně předáme provozovateli distribuční sítě ke schválení. Pokud nám nenahlásíte odečet včas, nemusí být distributorem akceptován a předán k mimořádnému vyúčtování.

Po vyplnění údajů klikněte na tlačítko „Odeslat požadavek“. Všechny potřebné informace budou bleskem u nás. Děkujeme!